Statby do 75 hostů

SVATBA DO 75 HOSTŮ

Perfektní svatba je snem každé z nás. Vždyť už jste nalezla svého prince a již nechcete nic víc, než navždy spojit Vaše životy slibem manželským. Přejete-li si navíc uspořádat svatbu nejen pro své nejbližší, ale i pro širší okruh přátel, svatební přípravy se stávají o to náročnějšími. Každá nevěsta je ve svůj svatební den pod drobnohledem hostů, kterým neujde sebemenší chybička. Naším standardem je prvotřídní servis a nejvyšší kvalita poskytovaných služeb. Samozřejmostí je jak organizace světského obřadu tak i církevního. V našem svatebním booku naleznete řadu zapomenutých, přesto překrásných míst, z nichž Vás jistě některé uchvátí natolik, že právě zde si budete chtít říct své ano. Pompézní zámecký obřad nebo netradiční tematická svatba na tenisovém kurtu, jsme schopny zrealizovat jakákoliv Vaše přání, která obohatíme špetkou vlastní invence. Především však vše k Vaší plné spokojenosti. Novomanželé se pak společně s vybranými hosty odeberou na svatební hostinu, po které již tradičně následuje oslava vstupu do společného života, která může mít nejrůznější podobu. Svatebčanům zbývá ještě poslední milá povinnost a tou je svatební cesta. Tento jednoduchý scénář skrývá měsíce příprav, které v ideálním případě končí úspěšnou, i když stresující a vyčerpávající svatbou.

Naše agentura a její svatební koordinátorky se postarají o Váš komfort. Pro nás je passé představa drahé finanční koordinátorky, která si stěží zapamatuje Vaše jméno, jelikož jste na jejím seznamu již třetí nevěstou v jednom týdnu. S každou nevěstou do detailu probíráme její přání, vize i obavy. Nenechte se šidit polovičatými řešeními, vše zařídíme k Vaší plné spokojenosti a především za příznivou cenu.

Naše agentura Vám nabízí kompletní servis, který zahrnuje následující služby:

ZDARMA První nezávaznou konzultaci, na které nám sdělíte Vaše představy a finanční možnosti. A dále neomezený počet konzultací dle Vaší potřeby.

ZDARMA Vám připravíme finanční plán, jehož výše, pro nás bude závazná a jež si stanovíte sami.

ZDARMA Vám vypracujeme harmonogram celého svatebního dne.

ZDARMA Zmapujeme Vaše nejbližší okolí za účelem nalezení ideálního místa pro Váš obřad, hostinu i ubytovaní hostů. Vybrané lokality můžeme společně navštívit a obeznámit se s nimi podrobněji.

ZDARMA Neustálou telefonickou i elektronickou komunikaci.

ZDARMA Přítomnost svatebního koordinátora nebo koordinátorů, v případě vyšší náročnosti svatebního dne, kteří budou dohlížet na veškeré předsvatební úkony.

ZDARMA Zajistíme spolupráci s našimi špičkovými dodavateli a osobně Vás zastoupíme při veškerých jednáních.

Pro svatbu zajišťujeme

Veškeré jednání s matrikou a dalšími potřebnými úřady.

Dekoraci místa bydliště novomanželů, místa obřadu, místa konání svatební hostiny, popřípadě místa konání následné oslavy.

Postaráme se o sestavení vhodného seznamu svatebních darů, jejich delegování na jednotlivé hosty a jejich následnou úschovu ve shonu svatebního dne.

Vhodný výběr z naší nabídky dodavatelů občerstvení a cateringu, ať už u Vás doma, na svatební hostině, nebo na večerní oslavě. Samozřejmostí je i zajištění výslužky a spolupráce s cukrárnou, kterou si vyberete realizaci Vašeho svatebního dortu.

Květinovou dekoraci, čímž máme na mysli nejen svatební kytici pro nevěstu, svědky, družičky popřípadě pro maminky svatebčanů, ale i korsáž pro ženicha, myrtu pro svědky, květinovou výzdobu aut, místa obřadu a svatební hostiny.

Komunikaci s veškerými dodavateli a zároveň dbáme na jejich náležitou koordinaci a kooperaci.

Zajistíme pomocný personál, popřípadě personál potřebný na svatební hostině a případné oslavě.

Poradíme Vám s výběrem a následným zajištěním svatebního místa, svatebního fotografa a kameramana, místa svatebního obřadu, hudebního doprovodu během svatebního obřadu i po něm, během svatební hostiny či pozdní oslavy.

Dopravu pro svatebčany a jejich hosty, ať už se jedná o tradiční dopravní prostředky, limuzínu či koňské spřežení. Zároveň dohlédneme na řazení aut ve svatební koloně a v případě dopravení se do vzdálenějšího místa i na vypracování trasy.

Mobilní rautové občerstvení pro svatebčany i hosty, které využijete zejména během dlouhých pauz při focení.

Během celého dne budeme samozřejmě dohlížet na správné a včasné plnění harmonogramu svatebního dne. Zároveň budeme dohlížet na dodavatele, ale především na Vaši spokojenost.

Jeli třeba i hlídání dětí přítomných na svatbě či mimo ni, popřípadě jim zajistíme adekvátní zábavný program.

Pomůžeme i při zajištění oddávajícího, popřípadě svědků.

Navrhneme Vám svatební design, který můžeme uplatnit na svatebních oznámeních, při návrhu květinové dekorace, při návrhu dekorace svatební tabule i veškerých prostor.

Po celou dobu svatebního dne stálou asistenci svatebčanům.

Pro svatební hostinu zajišťujeme

ZDARMA Vám doporučíme naše osvědčené dodavatele a rovněž lokality vhodné k uspořádání svatební hostiny.

Pomoc s výběrem svatebního menu, které bude vyhovovat a chutnat všem Vašim hostům včetně možnosti zajištění welcome drinku, coffee breaku či banketu.

Navrhneme Vám dekoraci svatební tabule, která bude korespondovat s celkovým (jednotným) svatebním designem.

Zasedací pořádek, který bude vycházet z Vašich požadavků a přání.

Živou či reprodukovanou hudbu.

Výběr a následná rezervace místa ubytování novomanželů a svatebčanů se zajištěním dopravy do dané lokality.

Kromě výše uvedených služeb jsme schopny naplnit všechna Vaše přání a individuální požadavky. Jako příklad můžeme uvést přání svatebčanů, kteří chtěli svoji svatbu vykonat v tradičních krojích, se všemi zvyky, které byly pro jejich kraj typické. Jako další příklad využijme pár Indů, kteří se po několikaletém soužití rozhodli spojit své životy. Díky svému vyznání byli ovšem vázáni řadou zvyklostí, které bylo nutné vykonat.

Neváhejte nás kontaktovat na našem emailu: info@ka-mon.cz nebo na některém z uvedených čísel. Domluvte si s námi nezávaznou schůzku ve Vámi vybraném městě a nad šálkem kávy můžeme pohovořit o Vašich představách týkajících se Vašeho vysněného dne. Po první schůzce Vám vypracujeme finanční plán a svatební harmonogram. Na další schůzce Vám plán představíme a při Vaší spokojenosti můžeme navázat spolupráci.

Ceník organizace svatby do 75 hostů

Balíček A: Organizace všech předsvatebních i svatebních příprav včetně svatební hostiny a následné oslavy čili kompletní svatební servis zahrnující veškeré výše uvedené služby, cena: 25 000,-Kč.

Balíček B: Organizace všech předsvatebních i svatebních příprav. Samozřejmě zahrnuje přítomnost svatebních koordinátorů po celou dobu svatebního obřadu až do odjezdu na svatební hostinu. Tedy nezahrnuje přípravu a koordinaci svatební hostiny ani následné oslavy, cena: 20 000,-Kč.

Balíček C: Organizace svatební hostiny a následné novomanželské oslavy. Samozřejmě zahrnuje přítomnost svatebních koordinátorů. DOPORUČUJEME jako vhodný dárek snoubencům, cena: 15 000,-Kč.

Balíček D: Přítomnost 2 svatebních koordinátorů na svatbě. Tato varianta je stále oblíbenější volbou nevěst, které týden před svatbou zjistí, že úkonů ve svatební den je nespočet a tak nás stále častěji žádají o pomoc při koordinaci svatebního dne. Což zahrnuje koordinaci jednotlivých úkonů, koordinaci hostů, svatební kolony, dohled nad hosty, svatebními dary, následný dohled nad hladkým průběhem svatebního obřadu, následná koordinace hostů při fotografování, dohled nad svatební hostinou popřípadě coffee breakem či banketem a rovněž nad oslavou, předáním výslužky, dohled nad přepravou hostů do místa bydliště či místa ubytování a mnoho dalšího. Tato služba je zpoplatněna 400,-Kč/hodina.